torstai 27. huhtikuuta 2023

Sauvojen kanssa


Maanantaina kävin ensimmäistä kertaa lonkkaleikkauksen jälkeen yksin kahvilassa. Toipilaskuukauden aikana olen käynyt ”ulkona” kahvilla niin Ukin, Siskon kuin Ystävän kanssa, ja he ovat auttaneet minua kuljettamaan Muru-koiraa ja kantamaan istuimen koroketyynyä. Nyt olin ypöyksin kyynärsauvojen ja Murun kanssa, mutta ilman istuintyynyä.

Valitsin tarkoituksella Punavuoren Espresso House -kahvilan, joka on lähellä kotiani. Ja jossa ikkunoita kiertää korkeat ja kapeat pöydät, joiden ääressä istutaan baarijakkaroilla, jolloin lonkkavaivainen ei tarvitse erillistä koroketta :) Muutenkin kiva kuppila, jonne myös koirat ovat tervetulleita. Ja jossa yksin istuva voi mukavasti ikkunan ääressä seurata ohivilahtavia ihmisiä ja ympäristöä tutkivia koiria.

Cappuccinoa ja ihmisvilinää. Toipilas tykkäsi ja piristyi.

2 kommenttia:

  1. Sillä lailla! Hyvin menee, ja reviirisi laajenee, kun pääset vielä eroon ensin toisesta ja sitten molemmista sauvoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkuhiljaa - se olen huomannut. Ja omaan tahtiini, väliin olen liian kärsimätön :) Terv InnaVaara

      Poista