maanantai 4. heinäkuuta 2022

Hyvä ostos

Keen-sandaalit tarjouksessa 91 euroa

Olin sunnuntaina Tapiolan Ainoassa ostamassa Opiskelijapojan 6-vuotiaalle synttärilahjaa. Sopiva lahja innokkaalle lego-pojalle löytyi nopeammin kuin olin kuvitellut, joten päätin samalla reissulla pistäytyä viereisessä Partioaitassa - yhdessä nykyisistä lempikaupoistani :)

Toivoin löytäväni sopivat lenkkisandaalit. Sopivat löytyi, ja vielä oikea kokokin oli varastossa. Nyt nämä Keen-merkkiset mustat sandaalit on kokeiltu jo parilla lenkillä. Hyvältä tuntuvat - eivät hankaa mistään, kuten osa remmisandaaleista pakkaa minulla tekemään. Eikä hiekkaa mene sandaalin sisälle, kun kärki on ”kiinni”. Hyvä löytö!

Huomasin, että Partioaittaankin oli ilmestynyt käytettyjen vaatteiden ”kierrätysnurkka” - hyvä. Löysin sieltä sopivat ja mukavat punaiset Fjällrävenin vaellushousut, joissa kivasti taskuja ja tuuletusvetoketjuja - toiveikkaana :) Vähän kalliit - 65 euroa, mutta hyväkuntoiset, ja uudet samanlaiset maksavat yli 200 euroa.

Ja sitten Saunalahteen Pikkupojan synttäreille. Helteistä ja mukavaa. Ja paljon herkullista tarjottavaa - osa Anun itse leipomia ja osa anoppi-Annin valmiina ostamia. Kiva oli myös pitkästä aikaa tavata Opiskelijapojan avovaimon puoleista sukua…

Käytetyt Fjällräven-vaellushousut

1 kommentti:

  1. Mina olen aina tykannyt Keen-merkista. Heilla on mielestani hyvin istuvia kenkia. Mulla on varmaan parikymmenta vuotta vanhat Keen kengat, pidan niita kesat talvet! Taallakin ne maksavat aika paljon ja niita loytyy vain harvasta kaupasta.

    VastaaPoista