torstai 2. tammikuuta 2014

Hyvä Peak!


Ostin pari vuotta sitten paksun ja hintavan Peak Performancen untuvatakin Juniorille Itäkeskuksen Stockalta. Juniori tykkäsi, mutta joulukuussa takin vetoketju meni rikki. Vetoketju oli tyylikkäästi ja piilotetusti ommeltu eikä sen vaihtaminen kotikonstein ollut mahdollista. Poika tarvitsi uuden talvitakin, mutta ennen uuden ostoa päätin kysyä asiaa vielä Stockalta.

Stockmannin urheiluosaston myyjä kuunteli tarinani "ostettu pari vuotta sitten" ja soitti samalta seisomalta ilmeisesti Peak Performancen edustajalle. "Vetoketju korjataan. Soitamme kun takki on valmis." Kysyin arasti mahdollista maksua. "Ei mitään, täytyyhän tällaisen takin kestää useita vuosia."

Tänään hain korjatun takin - kuin uusi, vain pesua vailla. Kiitos Peak Performance ja Stockmann!

6 kommenttia:

  1. Vau. Todella hienoa palvelua molemmilta tahoilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin yllätyin, vaikka yleensä palautus- ja valitusasioissa olen Stockalla aina saanut hyvää kohtelua.

      Poista
  2. Sana hyvästä palvelusta - niinkuin huonostakin - leviää nykyisin tehokkaasti - ja hyvä niin. Ja tuo jos mikä oli hyvää palvelua - molemmilta, sekä Stockalta että Peakilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun yleisöpalvelijat muistaisivat että vain hymy voi viestittää hyvää palvelua. Ja etenkin terveydenhuollossa sillä pelastaisi monen potilaan päivän. Koin sen taas eilen kun olin läheiseni mukana kiireisellä polilla.

      Poista
  3. Kiitos myös neuvokas sinä! Usein ei edes huomaa kysyä palvelua tällaisessa tapauksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meninkin kysymään asiaa tosi nöyränä ja jopa vähän nolona. Mutta yllätyin myyjien ystävällisestä asenteesta "katsotaan mitä voidaan tehdä".

      Poista