Stockmannin urheiluosaston myyjä kuunteli tarinani "ostettu pari vuotta sitten" ja soitti samalta seisomalta ilmeisesti Peak Performancen edustajalle. "Vetoketju korjataan. Soitamme kun takki on valmis." Kysyin arasti mahdollista maksua. "Ei mitään, täytyyhän tällaisen takin kestää useita vuosia."
Tänään hain korjatun takin - kuin uusi, vain pesua vailla. Kiitos Peak Performance ja Stockmann!
Vau. Todella hienoa palvelua molemmilta tahoilta!
VastaaPoistaItsekin yllätyin, vaikka yleensä palautus- ja valitusasioissa olen Stockalla aina saanut hyvää kohtelua.
PoistaSana hyvästä palvelusta - niinkuin huonostakin - leviää nykyisin tehokkaasti - ja hyvä niin. Ja tuo jos mikä oli hyvää palvelua - molemmilta, sekä Stockalta että Peakilta!
VastaaPoistaKun yleisöpalvelijat muistaisivat että vain hymy voi viestittää hyvää palvelua. Ja etenkin terveydenhuollossa sillä pelastaisi monen potilaan päivän. Koin sen taas eilen kun olin läheiseni mukana kiireisellä polilla.
PoistaKiitos myös neuvokas sinä! Usein ei edes huomaa kysyä palvelua tällaisessa tapauksessa.
VastaaPoistaMeninkin kysymään asiaa tosi nöyränä ja jopa vähän nolona. Mutta yllätyin myyjien ystävällisestä asenteesta "katsotaan mitä voidaan tehdä".
PoistaHienoa palvelua, hyvä että korjasivat vetoketjun ja vieläpä ilmaiseksi. Meidän täytyisi löytää joku, joka tekee korjausompelun vetoketjulle. Tyttärellä on kahdet housut samalta merkiltä, ovat jo vanhat mutta kovasti niistä pitää. Vetoketjut ovat kuitenkin jo rikki, joten ovat melko hankalat käyttää.
VastaaPoistaOli hienosti tehty! Meillä oli peakin kevyttopatakki käytössä kaksi viikkoa ja selkään oli ilmestynyt jostain pieni kankaan repeymä. Pysytään huomattavasti halvemmissa neomondon kevyttopissa. Menee lapselta toiselle, ehjänä.
VastaaPoista