tiistai 23. elokuuta 2022

Tutut tyypit

Toivo - lempinimeltään Tofu ja Hermes - lempinimeltään Herkku

Olin taas pari päivää Tyttärien tilalla Merimaskussa - siivousapuna ja seurana tai seurana ja siivousapuna. Toinen tyttäristä oli tämän ajan Helsingissä eli teimme asunnon vaihdon, mikä sopi hyvin kummallekin. Tyttö sai ilmaisen kaupunkiasunnon ja minä kodikkaan maaseutumajoituksen :):)

Ennen olen inhonnut yli tunnin autoreissuja, etenkin jos olen joutunut itse ajamaan. Tämän vuoden aikana olen kerran pari kuussa reissannut Helsingin ja Merimaskun väliä - bensaa kuluu, rahaa menee ja ilmasto kärsii - ääk. Yllättäen ajaminen ei olekaan enää tuntunut niin kauhealta ja tylsältä, ja olen jopa alkanut viihtyä yksin autossa - väliin Murun kanssa. Matkatessa kuuntelen yleensä radioSuomea ja Puhe-radiota, tosin välillä vaivun omiin ajatuksiini.

Perillä Tilalla minua odotti Dora-koira, Kille-vuohi, Lala- ja Pablo-kissat, Aku- ja Iines-ankat, lampaita, kanoja ja kuusi nopeasti kasvavaa ankanpoikasta. Ja kaksi suloista, pitkäkorvaista kania: harmaa Tofu ja kellertävä Herkku - rakkaiden Tyttärieni lisäksi :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti