tiistai 16. maaliskuuta 2021

Anteeksi Sari, Lea, Elina, Satu, Päivikki


Anteeksi ja Kiitos, kun mm. te olette kirjoittaneet blogiini kommentteja, joihin en ole huomannut vastata. Vasta viime päivinä olen tajunnut, että aika ajoin lukijat jättävät kommetteja myös vanhoihin blogiteksteihini. Ja että blogin kirjoittaja eli minä voin seurata kaikkia blogiin jätettyjä kommentteja omasta ”kommenttipalkistani”, jonne ne ilmestyvät sinä päivänä, kun ne kirjoitetaan, eivätkä katoa vain vanhan, ehkä kuukausia sitten julkaistun blogitekstin kommenttikenttään.

Jokainen kommentti ja yhteydenotto ilahduttaa minua, ja luen ja vastaan kaikkiin mielelläni. Joten vielä kerran Kiitos kaikille teille vastausta vaille jääneille kommentoijille. Jatkossa alan säännöllisesti seurata myös tuota kommenttipalstaa, jotta yksikään kommentti eikä sen lähettäjä jäisi enää huomaamatta eikä ilman vastausta. 

Joskus en ole vastannut johonkin kommenttiin sen takia, että väliin tietokoneeni on alkanut herjaamaan lähettäessäni vastausta: ”Hups. Yritä uudelleen.” Ja kirjoittamani vastaus on kadonnut bittiavaruuteen. Kun tämä on toistunut useamman kerran, olen lopulta luovuttanut. Mutta näihin olen yleensä palannut seuraavana päivänä, ja uusi yritys on lähes aina onnistunut. Tämän takia nykyään kopioin kirjoittamani vastauksen ennen lähettämistä, jotta mahdollisessa Hups-tilanteessa minun ei tarvitse kirjoittaa samaa vastausta uudelleen, vaan painaa vain ”sijoita”-komentoa.

Lähipäivinä jatkan vielä pidemmälle löytämäni kommettipalkin selaamista, joten joku joka aikoja sitten on jättänyt kommentin vanhaan postaukseeni, saattaa yllättäen saada minulta vastauksen. Joku joka ei ehkä enää edes muista, että on joskus kommentoinut jonkun InnaVaaran tekstejä.

Toivottavasti ilahdumme puolin ja toisin. Minä löytäessäni vanhan kommentin, ja sinä saadessasi yllättävän vastauksen :):)

2 kommenttia:

  1. Minulla oli aluksi sama, mutta huomasin jossain vaiheessa sen kommentit-otsikon ja muita kivoja seurantaotysikoita siinä samalla. Laitoin kommentit tulemaan myös puhelimeen, sellainenkin toiminto löytyy jostain tuolta asetuksista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulta tämän tajuamisessa vaan meni yllättävän kauan... Ja kiitos tuosta puhelinvinkistä, jota tosin en ehkä ota käyttöön, sillä harvoin, jos koskaan luen blogiani puhelimen näytöltä. Kiitos kumminkin, Marjatta.

      Poista