Nautin alkuviikosta pari vuorokautta Taattisten tilan kauneudesta ja rauhasta. Viihdyin, kuten niin monta kertaa aiemminkin :) Tilalla oli nyt äärest rauhallista - väliin tuntui, että jopa liian rauhallista - sillä tilan majoitus- ja kahvilatoiminta on tämän kesän tauolla. Ensi vuonna tilannetta arvioidaan uudelleen…





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti